Åbningstider

Mandag – Torsdag: 07:30 – 18:00
Fredag: 07:30 – 17:00

Tidsbestilling og -afbestilling
Tlf. 45 81 68 61

Mandag - torsdag: 08:00 - 16:00
Fredag: 08:00 - 14:00

Fysioterapi

Hos FysioDanmark er du i de bedste hænder:

  • Du bliver tilbudt de bedste og nyeste behandlingsmetoder.
  • Du er sikret behandling af veluddannede og fagligt dygtige medarbejdere.
  • Du sikres samme høje behandling i hele Danmark på alle vores 60 klinikker.

En vigtig del af FysioDanmark-samarbejdet at dele viden og erfaring på tværs af klinikkerne. Dette gør, at du som patient hos en FysioDanmark-klinik altid kan være sikker på, at du modtager den bedst mulige behandling baseret på den nyeste faglige viden.

Facebook news

Vores Massør Sebastian Burgess er her på Klinikken hver onsdag og hver anden lørdag sommeren over. Ring til Klinikken på tlf 45816861 for booking af tid. Dejlig dag derude🙂 ...

Vores Massør Sebastian Burgess er her på Klinikken hver onsdag og hver anden lørdag sommeren over. Ring til Klinikken på tlf 45816861 for booking af tid. Dejlig dag derude🙂

Åbnings tider som vanligt, både på Klinikken og i Træningscentret 😊😊 Dejlig dag derude ⛱🍦 ...

FysioDanmark Birkerød har tilføjet 5 nye billeder.

TRÆNINGSPROGRAM TIL FERIEN
SE HER et fint program, - der gør det let at holde kroppen i gang og måske komme i bedre form, uanset hvor du holder sommerferie. 20 minutter dagligt og fri om søndagen. Tirsdag, torsdag og lørdag træner du ved skiftevis at gå og løbe i to minutter ad gangen i 20 minutter. Mandag, onsdag og fredag sjipper eller jogger du fem minutter og laver de fem viste øvelser – 45 sekunders øvelse og 15 sekunders pause - i 15 minutter. Programmet er udarbejdet af vores dygtige kollega Christina Dam Rekstad, der driver en af FysioDanmarks 65 klinikker.http://bit.ly/fysiodanmark
...

TRÆNINGSPROGRAM TIL FERIEN
SE HER et fint program, - der gør det let at holde kroppen i gang og måske komme i bedre form, uanset hvor du holder sommerferie. 20 minutter dagligt og fri om søndagen. Tirsdag, torsdag og lørdag træner du ved skiftevis at gå og løbe i to minutter ad gangen i 20 minutter. Mandag, onsdag og fredag sjipper eller jogger du fem minutter og laver de fem viste øvelser – 45 sekunders øvelse og 15 sekunders pause - i 15 minutter. Programmet er udarbejdet af vores dygtige kollega Christina Dam Rekstad, der driver en af FysioDanmarks 65 klinikker.http://bit.ly/fysiodanmark